Reklamačné podmienky pre prevádzku1. Podmienky uplatnenia reklamácieZákazník má právo reklamovať vady jedál a nápojov pri prevzatí alebo okamžite po konzumácii.Reklamáciu je možné uplatniť osobne na mieste alebo telefonicky.2. Lehota vybavenia reklamácieReklamácie sa vybavujú okamžite alebo do 3 pracovných dní, ak ide o komplexnejšiu situáciu.3. Spôsob vybavenia reklamácieV prípade opodstatnenej reklamácie prevádzkovateľ:opraví alebo vymení službu/produkt,alebo poskytne primeranú zľavu,podľa dohody so zákazníkom.Právny základ: § 619 – § 622 Občianskeho zákonníka, § 8 Zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa4. Výnimky z reklamácieReklamácia sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie alebo zmeny spôsobené nesprávnym používaním služieb zákazníkom.